W tym roku zdecydowaliśmy się wypuścić w sumie aż dwie kampanie, w których w zupełnie odmienny sposób zaprezentowaliśmy limitowaną kolekcję sezonową „Cała JA”. W jednej z nich – do współpracy zaprosiliśmy doświadczoną modelkę, a w drugiej – ambasadorki marki, które nigdy wcześniej nie zajmowały się zawodowym modelingiem.
„#Bodywithastory. To hasło klucz w przypadku naszej działalności – nie tylko w kontekście projektowania bielizny w szerokiej gamie rozmiarowej. Tym razem postawiliśmy sobie nowe wyzwanie, polegające na uchwyceniu piękna kobiecej różnorodności w obiektywie aparatu. Uważamy, że zdjęcie pełne emocji wyraża więcej niż tysiąc słów. Zamiast opisywać więc co chcielibyśmy przekazać Dalibabkom, aby nie bały się nigdy być sobą – woleliśmy… po prostu im to pokazać!” – komentuje Dariusz Włodarczyk, współwłaściciel marki Dalia.
Efekty sesji możecie podziwiać na naszym Facebooku i Instagramie.